U bent hier: S for Software » Klantcases

Klantcases

rss

Lees hoe S for Software klanten helpt om snel en efficiënt te werken.


Nedlandic

Nedlandic: "Het bespaart tijd en voorkomt fouten!"

Over Nedlandic

Nedlandic is een specialist in materialen voor de paardensport. Of het nu gaat om hindernismaterialen of schrikdraad, Nedlandic levert het. Klanten van Nedlandic zijn maneges, rijverenigingen maar ook particulieren. Nedlandic levert uitsluitend kwaliteitsproducten voor paarden. Hindernismaterialen die je ook in de winter buiten kunt laten staan bijvoorbeeld.

Wat was het probleem?

Op de webshop www.nedlandic.nl kunnen mensen hun producten online bestellen. Door het toegenomen aantal bestellingen op de website werd het administratieproces complex en tijdrovend. De webshop werkt in het systeem Prestashop. De bestellingen uit Prestashop moesten handmatig worden overgetypt in het boekhoudprogramma van SnelStart. Door een enorme toename in bestellingen, was dit niet meer bij te houden. Naast dat het tijdrovend was, was de kans op fouten in het boekhoudsysteem groot. Handmatig overtypen is namelijk niet zo betrouwbaar als dat er een automatisme achter zit.


Hoe is het probleem opgelost?

Nedlandic zocht naar een oplossing die haar webshop kon koppelen aan de administratie in SnelStart. Zij kenden S for Software al en hadden goede ervaringen met hen. Zo was het een logische stap om S-Connect aan te schaffen. S-Connect is een programma dat een koppeling maakt tussen systemen van webshops en het administratiesysteem SnelStart.

Welke voordelen ervaart Nedlandic?

Het belangrijkste voordeel is dat er enorme tijdswinst geboekt wordt. Doordat er geen handmatige handelingen meer nodig zijn, gaat het bestel- en administratieproces veel sneller dan eerst.

Download hier een PDF van de klantcase.


Reactiemogelijkheid is uitgeschakeld
Tonen 0 Reacties