4 handige business intelligence tools: haal het maximale uit uw tijd

Door Gerrit Valkenburg, Gepost op: 19-nov-2015 9:30:00 Commentaar

tijdbesparende-tips-business-tools-administratie

Snel en efficiënt werken is een mooi streven, maar soms zit het even tegen. Dan bent u net wat langer kwijt met het uitzoeken van bepaalde gegevens. Voor uw administratie, bijvoorbeeld. U moet toch weten welke resultaten genomen beslissingen opleveren? Verspil geen tijd en krijg in één klap inzicht: optimaliseer én automatiseer uw bedrijfsprocessen met deze vier handige business intelligence tools!

1. Bron van inzichten: administratiesoftware

Wist u dat veel gegevens uit uw administratiesoftware u kunnen helpen bij de reflectie op bedrijfsvoering, beslissingen en doelstellingen? De gegevens op zich geven niet direct inzicht, maar in de juiste samenstelling zijn ze van onschatbare waarde.
AdminView is een koppeling met SnelStart, die u met een druk op de knop meer dan honderd standaard rapportages aanlevert. U kunt deze rapportages vervolgens wijzigen, afdrukken, exporteren naar Excel of kopiëren naar een ander programma. Haal meer uit uw administratie en maak uitgebreide rapportages: download de whitepaper over AdminView.

2. Houd overzicht: verwerk automatisch Sisow-betalingsdetails

Gebruikt u Sisow om de betalingen via uw website te regelen? Verwerk vanaf nu eenvoudig de betalingsdetails in SnelStart en krijg direct inzicht! Als ondernemer is het noodzakelijk om overzicht te hebben, maar dat valt niet mee als u wekelijks een bedrag op uw rekening gestort krijgt; en u vervolgens niet kunt achterhalen welke klant nu eigenlijk betaald heeft.

S for Software brengt daar verandering in. Onze applicatie zet de excelsheet met betalingsgegevens van Sisow direct om naar een MT940-bestand; waardoor SnelStart het bestand als een bankafschrift herkent en de gegevens verwerkt per klant en klantnummer.

Interesse in deze applicatie? Laat het ons weten!

3. Optimaliseer bedrijfsprocessen: koppel uw webshop aan SnelStart

Heeft u een webshop met een gescheiden administratiesysteem? Mag u, na bestelling in de webshop, klant- en ordergegevens apart én handmatig invoeren? Optimaliseer dan uw verwerkingsproces en automatiseer. 

S-Connect koppelt uw webshop aan uw SnelStart-administratie, zodat klantgegevens én orders automatisch worden verwerkt in SnelStart. Heeft u artikelen uit de webshop nog niet toegevoegd aan SnelStart? Geen probleem, S-Connect herkent deze artikelen; en maakt de gegevens aan in SnelStart. Zo is uw administratie altijd up-to-date.

4. Bespaar tijd met een efficiënt debiteurenbeheer

Niets vervelender dan het opvolgen van onbetaalde facturen. Naar werk, dat ook nog eens veel tijd kost. Richt daarom uw debiteurenbeheer volledig geautomatiseerd in en sla kostbare incassobureaus nog even over. Met online dienstverlener Payt voert u onder eigen regie en tegen lage kosten uw debiteurenbeheer uit; en start en beheert u zelfstandig incassotrajecten. Payt sluit naadloos aan op facturatie- en boekhoudpakketten als SnelStart, waardoor u vanaf één centrale plek uw debiteurenbeheer kunt regelen. De maximale doorlooptijd van een incassotraject bij Payt is dertig dagen.

Payt heeft een koppeling met SnelStart. Interessant voor u?