Hoe verwerkt u de administratie van uw webshop? Handmatig of automatisch gekoppeld? Dit zijn de 4 voordelen voor het koppelen van uw administratie aan uw webshop!
1. Simpel en snel uw administratie verwerken
Mag u na een webshopbestelling de klant- en ordergegevens handmatig invoeren? Niets is fijner als u simpel en snel de administratie van uw Woocommerce webshop in een paar handelingen op orde weet te brengen. Uw webshopbestellingen automatisch inlezen met alle belangrijke informatie, zoals; artikelen, omschrijvingen, status order, afwijkende verzendadressen en opmerkingen bij de bestellingen.
Daardoor heeft u snel en gemakkelijk inzicht in uw webshopbestellingen, -gegevens en leest u gemakkelijk de status van uw orders. Immers gemak dient de mens!
2. Efficiënt omgaan met uw tijd
Waar u voorheen alle bestellingen en nieuwe webshopgegevens handmatig in mocht voeren, kunt u met een één handeling zorgen dat u alle administratie gemakkelijk, snel en automatisch ingevoerd krijgt.
Hierdoor bespaart u tijd op het verwerken van uw webshopbestellingen en -gegevens. Deze vrijgekomen tijd kunt u besteden voor andere activiteiten, bijvoorbeeld; Het bedenken van nieuwe innovatieve ideeën of toch dat uitgestelde avondje sporten met een vriend! Win-win situatie dus.
3. Het foutloos verwerken van uw webshopbestellingen en -gegevens
Daar waar u handmatig nog wel eens iets fout kunt overnemen en invoeren, zorgt u ervoor dat met de koppeling van S-Connect het verwerken van gegevens foutloos verloopt. Daarbij voorkomt u verassingen als verkeerde klant- of ordergegevens.
Artikelen die op uw webshopbestellingen voorkomen worden automatisch opgezocht aan de hand van artikelcodes. Staan de artikelen nog niet in uw administratie, dan kunnen die door middel van S-Connect automatisch aangemaakt worden. Echter kunt u er ook voor kiezen dit handmatig in te voeren.
4. Het up-to-date houden van uw artikelcodes
Heeft u artikelen die nog niet in uw administratie staan, dan maakt u via S-Connect deze artikelen automatisch aan. Uw huidige klantengegevens worden automatisch meegenomen met Woocommerce-webshop naar uw SnelStart-administratie. Hierdoor blijven uw klantgegevens van uw webshop up-to-date. U bepaalt zelf of u nieuwe klantgegevens en artikelcodes automatisch laat aanpassen of deze zelf handmatig invoert.
S-Connect iets voor u?
Simpel, snel en foutloos uw administratie verwerken door een koppeling tussen uw administratie en webshop of nieuwsgierig naar de mogelijkheden van S-Connect?