Welke instellingen heeft inHandel Logistiek

In dit artikel vind u alle instellingen van inHandel Logistiek om alles zo optimaal mogelijk in te stellen.

De instellingen vind u in het linkermenu onder het kopje instellingen. U vind daar de volgende instelmogelijkheden:

  • Configuratie
  • Gebruikers
  • Emballages
  • Wegzetlocaties
  • Adreslabel-ontwerp
  • Artikellabel-ontwerp
  • Pakbon-ontwerp

CONFIGURATIE

De configuratie bevat de belangrijkste instellingen die over het algemeen vaak aan het begin van het gebruik van inHandel Logistiek worden ingesteld. Deze configuratie is afhankelijk van uw licentie ingedeeld in 7 tabbladen:

  1. Licentie
  2. Administratie
  3. Orderverwerking
  4. Scanners
  5. Documenten en labels
  6. Pakketdiensten
  7. Traceability

LICENTIE

Bij de licentie kunt u zien tot wanneer uw licentie loopt (vernieuwing gaat automatisch) en welke onderdelen in uw licentie zijn geactiveerd. Natuurlijk kunt u contact met ons opnemen wanneer uw licentie moet worden aangepast. Dit kan bijvoorbeeld zo zijn wanneer u van pakketdienst wilt wisselen of uitbreiden.

ADMINISTRATIE

In dit tabblad wordt de verbinding gelegd tussen uw administratie en de inHandel applicatie voor uw logistieke processen. Afhankelijk van uw licentie zijn hier meer of minder velden zichtbaar die gekoppeld kunnen worden.

Er kan verbinding worden gemaakt met een Online of SQL administratie. Bij de Online administratie heeft u naast uw gebruikersnaam en wachtwoord ook een 'Client key' nodig. Hiermee helpen wij u tijdens de technische installatie.