SnelStart Lightspeed Feedback

Update de status van uw webshoporders op basis van orderstatus uit SnelStart

Over SnelStart Lightspeed Feedback

Heeft u een webshop via Lightspeed? En doet u uw boekhouding met SnelStart? Dan is het uitwisselen van gegevens hiertussen natuurlijk van belang.

Met de SnelStart Lightspeed Feedback zorgen we er voor dat de status van de bestelling in Lightspeed wordt bijgewerkt zodra u bijvoorbeeld de pakbon of factuur heeft gedraaid in SnelStart.

Hierdoor hebben uw medewerkers minder werk te verzetten om de webshop en klantcommunicatie bij te houden. In uw webshop kunt u namelijk vaak automatisch mails laten versturen wanneer een status wordt geüpdate. 

IJzersterke voordelen

Bespaar tijd en geld door op basis van uw orderafhandeling in SnelStart handig uw orderstatus in uw webshop te updaten.

Op basis van de statusupdate kunt u uw webshop e-mails naar uw klant laten versturen.

Uw klant ervaart een betere service en uw bedrijf krijgt een professionelere uitstraling.

Een plezierige orderafhandeling zorgt er voor dat uw klant vaker bij u terugkomt voor een bestelling!

Succesverhalen

Systeemeisen en prijsgegevens

Om uw Lightspeed webshop te kunnen koppelen aan SnelStart heeft u SnelStart inBalans versie 10.72 of hoger nodig. Koppelen is alleen mogelijk met een online database.

De koppeling draait op de achtergrond in de cloud en wordt door ons in de gaten gehouden. U kunt ook zelf de statusupdates volgen door online in te loggen.

Maandprijs

  • Maandelijks opzegbaar
  • €10,-

Ontdek hoe u uw bedrijfsprocessen kunt optimaliseren met geavanceerde software

Doorloop uw proces met één van onze experts

Gratis telefonisch consult