Heeft u een webshop via OpenCart? En doet u uw boekhouding met SnelStart? Dan is het uitwisselen van gegevens hiertussen natuurlijk van belang.
Met de SnelStart OpenCart Feedback zorgen we er voor dat de status van de bestelling in OpenCart wordt bijgewerkt zodra u bijvoorbeeld de pakbon of factuur heeft gedraaid in SnelStart.
Hierdoor hebben uw medewerkers minder werk te verzetten om de webshop en klantcommunicatie bij te houden. In uw webshop kunt u namelijk vaak automatisch mails laten versturen wanneer een status wordt geüpdate.
Bespaar tijd en geld door op basis van uw orderafhandeling in SnelStart handig uw orderstatus in uw webshop te updaten.
Op basis van de statusupdate kunt u uw webshop e-mails naar uw klant laten versturen.
Uw klant ervaart een betere service en uw bedrijf krijgt een professionelere uitstraling.
Een plezierige orderafhandeling zorgt er voor dat uw klant vaker bij u terugkomt voor een bestelling!
“ Het belangrijkste voordeel is dat er enorme tijdswinst geboekt wordt. Er zijn geen handmatige handelingen meer nodig. Hierdoor gaat het bestel- en administratieproces veel sneller. ”
We zochten een partij die onze webshop kon koppelen aan onze SnelStart-administratie. We kende S for Software al en hadden goede ervaringen bij hen. We kozen om deze reden weer voor hen.
- Henk van Middendorp
Om uw OpenCart webshop te kunnen koppelen aan SnelStart heeft u SnelStart inBalans versie 10.72 of hoger nodig. Koppelen is alleen mogelijk met een online database.
De koppeling draait op de achtergrond in de cloud en wordt door ons in de gaten gehouden. U kunt ook zelf de statusupdates volgen door online in te loggen.
Ontdek hoe u uw bedrijfsprocessen kunt optimaliseren met geavanceerde software
Doorloop uw proces met één van onze experts
Gratis telefonisch consult