Het nauwkeurig vastleggen van gegevens van ontvangen bestellingen, inclusief klantinformatie in uw administratie is zeer belangrijk. Heeft u als gebruiker van LightSpeed Retail moeite met het effectief managen van uw online winkel en het bijhouden van uw administratie? Onze Connect.inHandel koppeling biedt een oplossing voor dit probleem.
Orders
Automatisch uw bestellingen die binnenkomen inlezen in SnelStart met onze koppeling. Connect.inHandel koppelt uw Lightspeed retail aan uw SnelStart boekhouding. Connect.inHandel neemt bij het inlezen belangrijke infortmatie mee, zoals klantgegevens, bestelde artikelen, orderstatus, afwijkende verzendadressen etc.
Voorraad
Wanneer u in SnelStart de voorraad van uw producten beheerd kunt u middels deze uitbreiding uw voorraadinformatie synchroniseren naar Lightspeed.
Artikelen
Het is eventueel ook mogelijk om uw voorraad uit SnelStart te synchroniseren naar uw Lightspeed-webshop. Wij halen dan eerst uw orders op en lezen deze in, daarna halen wij uw vrije voorraad min degene die op order staan op. Hierdoor kunt u geen producten verkopen die al op order staan.
Boekingen
Lightspeed boekingen leest de kassabonnen uit uw Lightspeed-database en maakt de boekingen (inkoop en verkoop) voor u aan in SnelStart.
Gebruiksvriendelijke software. Snel en eenvoudig in te richten en aan te passen.
Veilig data uitwisselen tussen uw webshop en SnelStart. Er komen via uw webshop persoonsgegevens binnen. S-Connect is een veilige verbinding tussen uw webshop en SnelStart-administratie. Data slingert nergens meer rond. Wel zo veilig.
De klant ervaart een betere service. De afwikkeling van bestellingen gaat sneller en daarbij worden er minder fouten gemaakt. De klant krijgt de juiste artikelen snel bezorgd. Daar wordt iedereen blij van.
Draait volledig in de cloud. Altijd en overal online de mogelijkheid om te kunnen werken.
Altijd inzicht in financiële gegevens. Boek de verschillende kosten eenvoudig op de juiste plaats. U kan hierbij een splitsing maken tussen productomzet, verzendkosten, betalingskosten en korting. En heeft de klant nog niet betaald? Ook dat kan u eenvoudig inzien.
Bespaar tijd en geld met efficiënt boekhouden. Razendsnel orders uitwisselen tussen uw webshop en SnelStart. Nooit meer gegevens overtypen of foutief overnemen.
Doormiddel van uw accountnummer en code kan de verbinding tussen Snelstart en LightSpeedRetail gemaakt worden.
Doormiddel van en koppelcode kun je verbinding maken met je SnelStart-administratie. Maar hoe genereer je zo'n koppelcode? Wij leggen het je uit in een aantal stappen.
SnelStart koppelcode genereren
- In Connect inHandel klik je op 'verbinding maken'
- Je wordt automatisch doorgelinkt naar SnelStart
- Log in met je SnelStart gegevens
- Kies de juiste administratie en stel de koppeling in.
De koppelcode wordt nu automatisch gegenereerd
Voor de order koppeling en uitbreiding(en) heb je minimaal het inBalans pakket nodig. Voor boekingen is het pakket inKaart voldoende.
Voor het instellen van de koppeling rekenen wij éénmalig € 250,- excl. BTW.
“ Een geautomatiseerde koppeling levert efficiëntie op, naast de grote tijdsbesparing is ook de kans op fouten gereduceerd naar nul ”
We hebben gezocht naar een webshop-koppeling met SnelStart. We hebben gekozen voor S for Software, vanwege hun goede kennis en jarenlange ervaring met SnelStart. 1eKeus was één van de eerste klanten die gebruik is gaan maken van Connect.inHandel met als voordeel dat al hun software nu in de cloud draait.
- Joop van Heel
Om uw Lightspeed webshop te kunnen koppelen aan SnelStart heeft u SnelStart inBalans versie 10.72 of hoger nodig. Koppelen is alleen mogelijk met een online database.
De koppeling draait op de achtergrond in de cloud en wordt door ons in de gaten gehouden. U kunt ook zelf de statusupdates volgen door online in te loggen.
Ontdek hoe u uw bedrijfsprocessen kunt optimaliseren met geavanceerde software
Doorloop uw proces met één van onze experts
Gratis telefonisch consult